1949. godine tri gospodina s vizijom, Bill Bernbach, Ned Doyle i Maxwell Dane, uzdrmala su tadašnju oglašivačku industriju. Predstavili su novi pristup marketingu koji se temelji na razumijevanju ljudske prirode, poštovanju prema potrošačima i snazi kreativnosti. Ukratko, rekli su: “Prestanimo govoriti ljudima - umjesto toga porazgovarajmo s njima na obostranu korist”.
To je inspiracija zbog koje stalno propitujemo standarde. Ideje su naše gorivo, a tijekom naše evolucije vodili smo se nizom važnih ideja:
Kreativnost je najsnažnija sila u poslovanju
DDB teži odnosima s klijentima i partnerima temeljenim na suradnji, kako bi pronašao skriveni potencijal u ljudima, brandovima i poslovanju.
Razumijevanje ljudske prirode
Vjerujemo da velike ideje dolaze iz pozornog uvida i da jedna dobra ideja može uzdignuti brand.
Poštovanje prema potrošačima
DDB već dugo i uspješno vodi brandove, jer zna da su zaparavo oni u rukama potrošača, a ne brand managera.
Poštovanje prema svijetu
Kao utjecajni komunikatori, DDB je u poziciji da kreativnost koristi kao snagu za dobro. Kao što je Bill Bernbach elokventno rekao: „Svi mi koji koristimo masovne medije profesionalno, oblikujemo društvo. Mi ga možemo obezvrijediti. Mi ga možemo srozati. Ili možemo pomoći da dođe na viši nivo.”
